X

Elektronický Platební a Odbavovací Systém

Váš spolehlivý partner ve světě řízení vodních a zábavních parků

Jsme tu pro Vás...
Kdo jsme...
Společnost HASAM s.r.o. byla založena ve Zlíně 16. prosince 1993 s cílem dodávat zákazníkům komplexní systémy. Výhodou námi dodávaných řešení je přirozená symbióza našich softwarových a hardwarových produktů.

Díky dlouholetým zkušenostem a profesionálnímu týmu umíme dodat rozsáhlé systémy integrující širokou škálu prvků stejně jako specializované řešení podle konkrétních přání zákazníků.

Dokážeme vyvinout a vyrobit hardware a software speciálně na míru.
Přímo u nás řešíme design a konstrukci těla zařízení, návrh elektrických obvodů a jiné elektroniky vyráběné ve špičkové kvalitě, stejně tak i vývoj potřebného software.

 


PROČ PRÁVĚ MY
Při návrhu řešení Vám budeme naslouchat ať už společně budeme nasazovat produkty z našeho standardního portfolia nebo pro Vás budeme vyvíjet řešení podle Vašich potřeb.

EPOS

Všestranný platební a odbavovací systém

Jedinečnost systému EPOS spočívá především v jeho komplexnosti a rozsahu řešení potřeb provozovatelů, stabilitě a rychlé možnosti instalace a uvedení do provozu

Kontrola vstupu

Řízení vstupu do budov na základě elektronické identifikace

Zpracování docházky s exportem do mzdových systémů

Zařízení

Široká škála zařízení pro kontrolu vstupu.

Turnikety, sběřače čipů, motorické branky, platební kiosky, informační terminály

Přizpůsobení zařízení konkrétním potřebám zákazníka a prostoru, ve kterém je zařízení instalováno

Specializovaný vývoj

Provádíme vývoj a výrobu zařízení a softwarových řešení podle konkrétních potřeb zákazníků.

Neumíme dodat vše, ale splníme, na čem se společně dohodneme.

Platební a odbavovací systém EPOS

  • 1

    POKLADNA

    Pokladní modul sloužící k prodeji artiklů. Uživatelské rozhraní je speciálně navrženo k snadnému a efektivnímu ovládání.
  • 2

    SKLADOVÁ EVIDENCE

    Kompletní řízení skladů, příjemky, výdejky, výrobní předpisy, automatické odtěžování skladu.
  • 3

    SPRÁVA REZERVACÍ

    Rezervace služeb, alokace sportovišť.

Systém EPOS je navržen pro moderní řízení komplexních provozů s odbavením zákazníků na vysoké profesionální úrovni. Umožňuje prodej vstupenek, na základě přiděleného identifikačního čipu eviduje a řídí pohyb osob v areálu i na parkovištích, rezervuje kapacity provozu, řídí provozy restaurací, eviduje pohyb zboží na skladech. Systém EPOS nabízí jednoduchý intuitivní způsob konfigurace parametrů celého provozu. Poskytuje nástroje pro nastavení a plánování cenových hladin, slevových a marketingových akcí. Podává okamžité informace o vytíženosti areálu i detailní analýzy nasbíraných dat. Jedinečnost systému EPOS spočívá především v jeho komplexnosti a rozsahu řešení potřeb provozovatelů, stabilitě a rychlé možnosti instalace a uvedení do provozu.

  • 4

    PARKOVACÍ SYSTÉM

    Řízení parkoviště, ovládání vjezdové a výjezdové závory, platební automaty
  • 5

    STRAVOVÁNÍ

    Objednávky a výdej stravy ve školních a závodních jídelnách
  • 6

    ZAŘÍZENÍ PRO KONTROLU VSTUPU

    Turnikety, sběrače čipu, platební a informační terminály, pokladní pracoviště, čipy i jiné média. Vše ve vysoké kvalitě.
Klíčové přednosti
  • Snadná konfigurace systému a adaptace na provozní požadavky.
  • Automatická změna cenových hladin podle nastaveného plánu.
  • Podpora marketingových akcí (HappyHours …).
  • Rychlá reakce na provozní změny v areálu.
  • Efektivní řízení pohybu návštěvníků.
  • Rychlost a flexibilita při komunikaci s návštěvníkem.
  • Vysoká odolnost proti ztrátě dat. Schopnost automaticky přejít při výpadku hardware na záložní systém.
  • Automatizovaný vnitřní diagnostický systém s průběžným vyhodnocením provozních parametrů systému a jeho jednotlivých prvků.
  • Podpora více provozních jednotek v rámci jednoho systému. Každá jednotka může spravovat pouze vlastní seznam zboží a služeb včetně případného nastavení cen. Tato vlastnost umožňuje bezpečné připojení externích provozních jednotek v rámci jednoho areálu.
  • Okamžitý přehled o vytíženosti areálu.
  • Jednoznačná evidence pohybu zákazníka v placených zónách areálu, evidence poskytnutých služeb, plateb na účet zákazníka.
  • Podrobná evidence aktuálních tržeb na pokladních pracovištích.
  • Správa hotovosti a tržeb jak na pokladních pracovištích tak automatických pokladnách.
  • Rozsáhlý a konfigurovatelný systém poskytování informací formou tiskových sestav a manažerských informací.
  • Na jednu kartu může být zakoupeno více služeb.
  • Systém automaticky při vstupu rozhodne o čerpání konkrétní služby podle předem definovaných pravidel. (Člen plaveckého klubu mimo rezervované hodiny pro trénink platí při návštěvě vstupné podle platného ceníku z vlastního složeného depozitu, pro trénink i osobní návštěvy může používat jedinou kartu).
  • Podpora více souběžných identifikačních technologií.
  • Více identifikátorů k jednomu účtu.
  • Hromadné vyúčtování skupin.
  • Elektronické bezhotovostní úhrady, účty a platební nástroje.
  • Stálé zákazníky lze jednoduše a přehledně obsluhovat a s pomocí specifických nástrojů účinně budovat důvěru dlouhodobého vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb.
  • Možnost poskytovat různé benefity po vybrané skupiny zákazníků (slevy, volné minuty v zóně…).
  • Komunikace se stálými zákazníky pomocí webu a mobilních aplikací.
  • Přehledné grafické statistiky a podklady pro kvalitní budoucí rozhodování založené na nasbíraných komplexních informacích o chování zákazníků.
  • Evidence všech aktivit uživatelů systému. Evidence změn v konfiguraci, ale i nestandardního chování obsluhy programu.
  • Přenos informací do datových skladů

  • Dohled nad systémem prostřednictvím zabezpečeného připojení.
  • Konfigurace pokladních pracovišť správcem systému na dálku. Odkudkoliv, bezpečně.
  • Možnost zabezpečeného připojení detašovaných pokladních pracovišť a vzdálených provozů po internetu.
  • Vzdálený přístup pro manažery pro získání aktuálních provozních informací prostřednictvím reportovacího systému.
  • Automatizované provozní výstupy z diagnostiky systému prostřednictvím emailového nebo SMS kanálu
  • Vysoce spolehlivý provoz podložený dvacetiletou historií vývoje.
  • Nejpoužívanější systém v ČR a SR.
  • Lokalizace uživatelského rozhraní do mnoha jazyků.
  • Zahraniční reference: Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Litva, Gruzie, Chorvatsko, Malajsie…
  • Moderní design pokladního pracoviště respektující nejnovější světové vývojové trendy.
  • Uživatelské přizpůsobení prodejního dialogu podle konkrétních potřeb uživatele.
  • Adaptivní zobrazení bez omezení velikosti a rozlišení monitoru.
  • Dokonalý přehled obsluhy pokladny o poskytnutých službách konkrétnímu zákazníkovi.
  • Automatický výpočet doplatku s podrobným rozpisem poskytnutých služeb.
  • Podpora široké škály periferií (fiskální moduly, platební terminály pro bankovní karty,…).
  • Sofistikovaná správa elektronických zámků šatních skříní.
  • Podpora informačních panelů různých technologií pro rychlé zobrazení provozních informací a marketingových spotů.
  • Komplexní systém informačních terminálů pro poskytování informací návštěvníkům.
  • Prodej služeb s rezervací, ověření čerpání rezervace na základě načtení čipu zákazníka.
  • Připravenost pro aktivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím mobilních aplikací.
  • Komplexní integrace s moduly pro správu parkovišť, atrakcí, prodejních terminálů.
  • Komunikační kanály do informačních systémů třetích stran (hotelové systémy, externí pokladní systémy, datové sklady…).
  • Možnost předprodeje služeb na internetu nebo externích terminálech.
  • Podpora platebních terminálů a bankovních služeb.
  • Podpora exportu do účetních systémů.
  • V případě potřeby je Vám vždy nablízku profesionální tým specialistů, kteří jsou Vám připraveni pomoci.
  • Certifikace systému pro provoz v prostředí Microsoft Server 2012 v rámci Microsoft Partner Network
  • On-line ověření voucherů zakoupených na slevových portálech a automatické odbavení zákazníka. (Slevomat, Boomer,...)
  • Plánování platnosti cenových hladin.
  • Automatická cenová pásma během dne a týdne.
  • Jednorázové cenové motivační akce podle aktuální vytíženosti (HAPPY HOUR…).
  • Flexibilní systém slev a voucherů.
  • Řízení akcí pro firemní zákazníky.
  • Propracovaný systém vstupného (časové, jednorázové opakované vstupy…).
  • On-line informace pro zobrazení na webových stránkách.
  • Komunikace se zákazníkem formou mobilních aplikací.
  • Přehledné statistiky o návštěvnosti a prodejích.
  • A mnoho dalšího…

Zařízení a komponenty

Wide range of motorized turnstiles constructed from stainless steel, glass and other high-grade materials for custom finishes to match surrounding décor and aesthetics. Over 20 designs in our standard range plus several customized versions.
  • Motorized tripod turnstiles
  • Glass series turnstiles
  • Full height turnstiles

 Speed gate units combining secure entry and high throughput available with sliding or swing doors. High speed operation with integral security sensors to prevent tailgating. Doors are equipped with brushless motors to ensure reliability, longevity and low maintenance. Version with multi lane configuration and multi-door configuration for inter-locking (air-lock).

  • Speedgate series with swinging door mechanism
  • Winggate series with sliding door mechanism

Content text 2 ...
Swing gates offer the best solution for disabled access control, moving of larger items or for emergency evacuation purposes. Swing gates can be operated independently or together with turnstiles. Ideal addition for tripod barriers, half-height turnstiles, sensor barriers and for goods transportation and barrier-free access.
...
Kariéra

Staň se součástí našeho týmu!

  • Programátor C#, MSSQL
  • Programátor Frontend - REACT, BLAZOR
  • Pracovník zákaznické podpory

Tvojí prací bude údržba a vývoj našich aplikací. Předpokládáme dobrou znalost C# a MSSQL.
Tvojí prací bude vývoj a údržba UI našich webových aplikací. Předpokládáme znalost REACT, BLAZOR
Tvojí prací bude podpora zákazníků po telefonu i přímo v místě nasazení našich systémů. Předpokládáme komunikační schopnosti, znalost MSSQL a operačních systémů WINDOWS, schopnost učit se nové věci
Kontaktujte nás

Ať už se s námi chcete spojit z jakéhokoliv důvodu, jsme tu pro Vás


Zákaznická podpora

Zákazníci s platnou servisní smlouvou mohou pro komunikaci, evidenci a řešení podnětů využít náš webový portál. Můžete nám také napsat na adresu podpora@hasam.cz


Vstup na portál zákaznické podporty



Kontaktní údaje
  • Sídlo: HaSaM s.r.o., Tečovice č.p. 45, 76302 Tečovice
  • Telefon : (+420)-577-101-261
  • Fax : (+420)-577-101-261
  • E-mail : info@hasam.cz
  • Website : www.hasam.cz
  • Společnost HaSaM, s.r.o. je zapsaná v OR vedeném KS v Brně v oddíle C a vložce č.: 13371.